Home > Rumah > census 2010

census 2010

notice

I visited your living quarters on 2/8/2010, at 4.30pm, to obtain information but at that time, you were not at home. Therefore:

Hari ini (khamis) sudah masuk hari kedua kita berpuasa. Alhamdulillah.

Petang kelmarin (selasa), masa me balik dari pejabat, me nampaklah beberapa orang gadis yg membuat bancian dari rumah ke rumah, pintu ke pintu, tingkap ke tingkap, tangga ke tangga bibir ke bibir hati ke hati oops di kawasan rumah bujang me yg ini.

Dipendekkan cerita, rumah bujang me pun sudah dibanci. Masa diambil cuma dua minit empat poh detik saja.  Tak sempat me nak berkemban. *Senyum.

Me sempat juga rakamkan perbualan dengan iPhone me yg itu. Tapi dailog perbualan kami sudah menjadi rahsia kerajaan (yg memerintah).

Alahai.

Categories: Rumah
  1. August 12, 2010 at 8:39 am

    jangan diugut² budak² tu… kang masuk berita pukul 8 pulak

  2. August 12, 2010 at 8:46 am

    Rumah dan isi rumah kakcik juga sudah dibanci (kalau di Indonesia, banci itu lain ertinya, ya pak?)… Kakcik pun tak sedar di waktu mana, sebab memang sekejap sangat. Suami yang jawab di luar rumah sahaja.🙂

  3. DrSinga
    August 12, 2010 at 8:56 am

    gambar mereka tidak dirakam sekali..?

  4. August 12, 2010 at 8:57 am

    rakam suara nk buat apa.. kot rakam gambar bole gak ditepek dlm blog en me yg ini. hehe~

  5. August 12, 2010 at 9:02 am

    hamboi hamboi……..bibir ke bibir hati ke hati oops.keke

  6. August 12, 2010 at 9:34 am

    Nasib baik tak datang mlm..🙂

  7. August 12, 2010 at 9:41 am

    berkemban???
    …..
    …..
    pengsan…

  8. August 12, 2010 at 9:57 am

    en_me…[…]

  9. Q
    August 12, 2010 at 10:02 am

    berkemban?
    tu banci lain tu en_me
    huhuhu

  10. mokcik azwa
    August 12, 2010 at 10:06 am

    Memandangkan mokcik juga sentiasa tiada di rumah masa dorang datang membanci…maka bancian telah dijalankan melalui telefon sajork hehehe..

    Mokcik pernah kerja sebagai Pembanci ni lebihkurang belasan tahun yang lepas…

  11. August 12, 2010 at 10:19 am

    apa kes nak berkemban?
    jgn mcm2.
    heh!

  12. ain
    August 12, 2010 at 10:20 am

    aik !!! berkemban….
    untuk ape tu yer….

  13. August 12, 2010 at 10:20 am

    rakaman gambar jadi rahsia peribadi…

    10 tahun lagi boleh buat cerita sambungan berkaitan ‘gambar’ tu

  14. August 12, 2010 at 10:36 am

    Bulan puasa ni jgn nak menggatal tau hehehe

  15. August 12, 2010 at 10:36 am

    en me bkemban?? boleh mati kejong kucing biler tertengok en me kemban.. belum lagik nyamuk yg nak dtg sedut darah…

  16. August 12, 2010 at 11:24 am

    kesimpulannya […]

  17. August 12, 2010 at 11:51 am

    kelakarlah en me ni.. hahaha…

    (bila nak dtg berbuka di restoran saya? .. hehe)

  18. August 12, 2010 at 12:31 pm

    wahh.. siap rakam gi….

  19. August 12, 2010 at 12:42 pm

    aku nye banci ari tu gadis tu datang lepak luar.aku jawab smbil lepak atas moto

  20. August 12, 2010 at 12:56 pm

    amboi en me nak berkemban ;p

  21. August 12, 2010 at 1:23 pm

    […] ngeee..tukang banci atau banci Indon yg dtg tu pak..?

  22. August 12, 2010 at 1:46 pm

    knape rumahku blom d banci??? huh

  23. August 12, 2010 at 2:21 pm

    Selamat menjalani ibadah puasa . . .

  24. August 12, 2010 at 2:47 pm

    Kalau berkemban jangan lupa simpul tuala atas kepala tawww! selamat berpuasa🙂

  25. August 12, 2010 at 3:28 pm

    jangan bilang banci owwhh.. *nyanyi2

  26. August 12, 2010 at 4:01 pm

    banci…. ada datang hari tu tapi aku xlayan.. sebab aku xde kat umah…

  27. August 12, 2010 at 4:14 pm

    nak sambung laki cikgu kimia nyanyi..

    da..da..da..da..

  28. August 12, 2010 at 4:49 pm

    bancian. he he he

  29. zareda
    August 12, 2010 at 5:18 pm

    rakam video tak? jangan ajdi video terlampau udahlah en me..

  30. Wan
    August 12, 2010 at 6:09 pm

    pinjam iphone hehe

  31. August 12, 2010 at 6:44 pm

    rumah maza belum lagi kena banci…

    siang malam maza berdoa agar yg datang banci itu juga gadis-gadis yg cute2 gitew..hehehehe

  32. August 12, 2010 at 9:20 pm

    kami belum dibanci! jgn dibenci sudah lerr…

  33. August 12, 2010 at 10:13 pm

    Salam en_me itewwwwwwwwwwwww…….

    Sejak bila ko b`kemban, Bang? Kain batik ke kain selimut?

    Wakakakakakaka……..
    🙂

  34. August 12, 2010 at 10:58 pm

    salam ramadan dan selamat berpuasa

  35. August 12, 2010 at 11:20 pm

    rakam suara nak buat pe? amek ar gambo….

    ish en_me, aku pon tak pernah berkemban kat rumah,,,

  36. August 12, 2010 at 11:37 pm

    alahaii !!! aku cam terdengar orang sebut-sebut nama aku… kat mana yer ??? kahhh !!!

  37. August 12, 2010 at 11:42 pm

    Salam..

    Maaf lama tak menjengah.. ye sekarang kami sudah berada di Masai….🙂

  38. August 12, 2010 at 11:50 pm

    rumah saya tak ada org banci lagi.. hmm..

  39. August 13, 2010 at 7:30 am

    Bila kena banci saya teringat en me
    Dia tanya macam2..
    saya pun tanya dia macam2 ..
    (sambil cekak pinggang.!)

  40. August 13, 2010 at 10:41 am

    salam Ramadhan en _ me
    ^_^

    i pun pembanci ..
    t ikuti pengalaman me membanci
    “akudidiari” yerr ..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s