Home > Canon EOS 40D, Food, Johor > ketupat sate

ketupat sate

ketupat

After so many years, I still can weave the 'ketupat sate' learned during my childhood.

Malam semalam lepas dengar perisytiharan dari penyimpan mohor besar raja-raja malaysia, yg hariraya jatuh pada hari jumaat. Maka legalah sedikit rasanya.

Sempat lagi menganyam ketupat sate.

Alahai.

Categories: Canon EOS 40D, Food, Johor
  1. September 9, 2010 at 12:41 pm

    ketupat ajeke? rendang, lodeh, sambal sotong-bukan ‘Paul’ ye, sambal goreng, satay ehmm apa lagi eh makanan hari raya haa dan yang sewaktu dengannya, tak masak ke?
    hai merepek lak aku ni lepas-lepas puasa nak melantak, takde maknenya la puasa sebulan tu ye!

    • September 9, 2010 at 1:15 pm

      makk pose tak arini.. kowserr

  2. September 9, 2010 at 3:59 pm

    Eeeek… Saya tak suka makan ketupat.

    • September 9, 2010 at 4:09 pm

      buah bambangan suker takks bahh.. ehehe

  3. September 9, 2010 at 8:23 pm

    bro_me menganyam ek…

    sy sampai ke hari nie dok fail je menganyam

    • September 9, 2010 at 8:40 pm

      anyam ketupat sate jer bro.. volleee

  4. September 9, 2010 at 8:35 pm

    Pandainya dia menganyam ketupat.

    Ia akan menjadi nostalgia indah buat anak2 pabila kita telah tiada nanti.

    Ramai bapak2 di luar sana cuma pandai mengenyam….!

    • September 9, 2010 at 8:42 pm

      mengenyam katernyerr.. ahaha

  5. September 12, 2010 at 11:25 pm

    sesi mengumpat.. opps sesi anyam ketupat
    mesti ada tangan kena ketuk ngan omak .
    aduh ! sakit tauu ..
    dah besar panjang pun tak reti2 lagik !

    • September 13, 2010 at 6:18 am

      mengumpat xyah belajar kanns.. ahaks

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s