Home > architectural, Canon EOS 40D, Melbourne > Sepetang di Melbourne: Part I

Sepetang di Melbourne: Part I

The arcade which was erected between 1891 and 1893 was designed by architect David C.
Looking towards Collins Street (left) and Elizabeth Street (right)

Hari ini me nak buat entri maraton. Boleh kan.

Petang Selasa kelmarin (lepas kerja oke), me terjah ke pusat bandaraya lagi.

Bila tengok gambar hiasan dalaman dalam katalog membeli-belah, rasa teringin pula datang kesini.

Tapi sayangnya, lens sudut lebar (baca ‘wide angle lens’) ‘mykenon’ me pula tak cukup luas semedang untuk masukkan pandangan kearah dua-dua jalan sekali. Jadi me tampal dua gambar, kiri dan kanan.

[+ gambar-gambar lain di fotolumayan ]

Alahai.

  1. DrSinga
    November 11, 2010 at 1:12 am

    bila kerja nya???
    asyik jalaaaaaaannnnnnnnnnnn je…

    • November 11, 2010 at 1:38 am

      pagi doc.. me keje 8 to 5, mon to fri oke.. pastu me jalanns lohh.. volleee
      .
      .
      .
      doc bila tido nya???
      asyik komennn blog me je.. (ekeke, but ailaike.. thank u😉 )

  2. November 11, 2010 at 4:27 am

    akak ida ni sengeh bukan sebab baca entry kat atas, tp sebab baca komen akak Dr. dan jawapan en me tu.. hehe…

    ngeh ngeh.. ngeh..

    • November 11, 2010 at 4:29 am

      iyolarr, mesti korang hingat keje me kat melborn nih asyik jalann jer kanns.. takkan asyik nk mengechek bra fulakks.. kowserr makk

  3. hamizah
    November 11, 2010 at 7:20 am

    kalau tak jln sambil2 keja mest tension, kan?

    • November 11, 2010 at 7:22 am

      kanns.. ehehe

  4. November 11, 2010 at 8:13 am

    dah kena beli Ultra Wide Angel punya lens en.me… kat sana lens harga tak murah ke?

    • November 11, 2010 at 8:19 am

      xper bro.. kat sinih maner ader barang murah.. uhuhu

  5. November 11, 2010 at 9:02 am

    dengki dengki. sekian.

    • November 11, 2010 at 9:46 am

      ajak xmoh.. ihiks

  6. November 11, 2010 at 9:58 am

    asyik ke sana dan ke sini..
    dah jelesss ni…

    • November 11, 2010 at 10:02 am

      aper nk jelesss.. senggol2 jer enchek abang tewww.. ahaks

  7. November 11, 2010 at 10:59 am

    cantiknya gambar2 disini.tak terkomen saya dibuatnya.sungguh teruja.

    • November 11, 2010 at 11:05 am

      thank u akak yg gorjes ittewww..

  8. November 11, 2010 at 11:59 am

    uhuk… maza sudah mengidam lensa lebar gitew (di baca: wide lens)

    err.. minta petua en_me..
    dan beserta sponsor volleh?
    hehehe..*senyum mengenyam gitew..

    • November 11, 2010 at 12:13 pm

      tapi me bukan nikonian oke.. kowserr uu

      • November 11, 2010 at 5:54 pm

        aderkk.. alahai… maza semazhab dengan en_me lah.. cuba berlainan series jer.. huhuhu

        (1000D mykenon)

      • November 12, 2010 at 4:14 am

        ko x citer, maner me tauuu.. kehh

  9. November 11, 2010 at 12:39 pm

    beli lens banyak2
    nanti boleh ai pinjam! kekekeke

    • November 11, 2010 at 12:50 pm

      doc pinjam nak watper.. kehh

      • November 11, 2010 at 2:58 pm

        nak buat mikroskop jer
        muehehe

      • November 12, 2010 at 4:13 am

        kan doc banyak mikroskop sudahh.. uhuhu

  10. November 11, 2010 at 1:54 pm

    Gambar2 En Me ni nak diEksaiklopediakan ker?

    • November 11, 2010 at 1:56 pm

      suker suki jer kang.. volleee

  11. zie
    November 11, 2010 at 4:02 pm

    en_me,kita sukaaaa gambar lembu yg tersangkut kat atas pokok tu..ahaha

    • November 12, 2010 at 4:12 am

      kelakar kanns.. ehehe

  12. November 11, 2010 at 4:28 pm

    bila nak amik gmbo cik kangaroo?..🙂

    • November 12, 2010 at 4:12 am

      ingatkan nk soh amik gambo akak intan tadikk.. ihiks

  13. DrSinga
    November 11, 2010 at 5:04 pm

    okeh…okeh….😛
    me get the picture…

    after work….😛
    kihkihkihkihhhhhhh…

    • November 12, 2010 at 4:13 am

      tau xper.. uhuhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s