Home > Family > kasih ibu membawa kesyurga, kasih bapa tiada tolok bandingnya

kasih ibu membawa kesyurga, kasih bapa tiada tolok bandingnya

they call him the infamous “wak sabah”

Me pernah cerita dulu, me ada banyak persamaan dengan bonda dan aBo (7). Dari segi perwatakan dan pertuturan.

Tapi dengan ayahnda memang jauh berbeza. Pendapat juga kekadang tidak sama.

Cerita lain, me sudah kerja dua bulan di syarikat yg ini. Tapi gaji belum lagi dapat. Kejam kan.

[+ salasilah haji masrom ]

Alahai.

Categories: Family
  1. JP
    October 30, 2008 at 12:08 pm

    Kesiannya 2 bulan kerja, belum bergaji? Hmmm…

    weiii kang, pinjam duit ko dua hibu hinggit.. volllee gitteww

  2. October 30, 2008 at 12:21 pm

    alahai sedihnya tak bergaji…😦
    tak tanya kenapa x bayar?

    hi ♥ me ♥ yg itteww,
    me yg ini kanns pekeje kontrak, kena cukup bulan baghu leh anto invois, pastu kener tunggu sebulan lagikkks.. tau takperr

  3. October 30, 2008 at 12:54 pm

    tajam renungannya. harus menembus lensa kamera sesiapa. hehe🙂

    gittewww yerr..

  4. October 30, 2008 at 1:19 pm

    Napa gaji nya tak dibayar lagik?
    kejam sungguh…
    alahai…
    rindu pd abah n emak…tapi tak pandai nak tunjuk…-_-”

    rindu pd photoblog me takkks.. ekeke

  5. October 30, 2008 at 2:03 pm

    sayang ibu & ayah!
    Muakssss~

    ko biler nak jadikk ibu nih.. ekeke

  6. October 30, 2008 at 2:08 pm

    sabo2..nk uji kitew tu…wat cool jew…ahaks…pdhal da berasap..

    memang tak berasap dapur.. kanns

  7. October 30, 2008 at 2:29 pm

    tak dapat gaji?? adehdehhh…

    sakett kannns..

  8. suw
    October 30, 2008 at 3:08 pm

    isk isk isk..sabo ek, nnti dpt gaji leh joli katak😛

    joli wat.. uhuhu

  9. October 30, 2008 at 3:08 pm

    ekkk ala….kejamnya kompeni engko tu ME,[…] Tak yah la susah hati…tapi dulu aku susah hati mesti ingat Ibu & Ayah…kau tak gitu ke ME ? atau bila takde gaji baru hingat Bonda dan Abo? kejam..kejam

    ammvoiii akak tewww..

  10. October 30, 2008 at 3:11 pm

    ko bole idup lagi ker kalo diorg tak byr gaji nih? huhuhu..
    aku keja dulu.. smpi 3 bulan gaji tak masuk.. terpaksa minta sponsor PaMa.. hehe..

    sodeyyynyerrr.. me fulakkks yg nak nangess..

  11. October 30, 2008 at 5:27 pm

    en me,
    tak dapat gaji pon duit simpanan berkepuk-kepuk lagi kan?ehehhe

    ammvoiii, gittewww yerr..

  12. October 30, 2008 at 6:28 pm

    pi mintak gaji ngan pengurus besar je terus.buleh tak?

    saperkarrr pengurus besar ittewww.. uhuhu
    btw, thanx for singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg inih for d 1st time..

  13. October 30, 2008 at 7:04 pm

    selalunya, anak perempuan akan rapat dgn ayah, dan anak lelaki akan lebih rapat dengan ibu, betulka

    agaknyerrr larrr.. gitteww

  14. October 30, 2008 at 8:14 pm

    x dapat gaji? isyh isyh.. ni nak kena repot kat karam singh walia nih..

    sodeyyy kannns..

  15. October 30, 2008 at 8:25 pm

    Amboi…
    iKHMAR ni bru 17 tahun en_me oooi…

    jangan mare .. me gurau gurau one uooolsss.. ekeke
    tapi oghang dulu dulu umuq dua belasss dah kawennn weiiii..

  16. October 30, 2008 at 10:21 pm

    tapela…sabar jer…

    sabor larr nih akak lady teww..

  17. October 30, 2008 at 10:44 pm

    insyaAllah..bulan depan dpt la tuh…

    bulan depannns.. ammvoiii akak lady tewww sampai double shotts.. very derr

  18. October 30, 2008 at 10:50 pm

    salam ziarah…!~
    hm sy masih blank tentang biodata tuan umah. tapi nak juga tinggal tapak kaki kat sini😀
    dude, kita seropaaa. 2 bulan kije, tapi gaji lom masuk. huhu. belum rezeki lagi mungkin ^_^

    blank? afsal lakkks.. saper larr me yg inihh nak glamor gittewww

  19. October 30, 2008 at 11:40 pm

    Sabor jer la..
    huhu..
    maunya nk kena serang tak bagi gaji lagi nie..
    hehehe

    nak kena bekhen agaknyerrr tewww.. ehehe

  20. October 31, 2008 at 12:02 am

    huhu…siannye en.me….bsabar ye….

    sabor larrr nih.. uhuhu

  21. October 31, 2008 at 9:15 am

    Bro, simpanan byk lagi x pe kot, kalau susah2 jual aje kete, boleh ke? Wes sui orak ketemu wak sabah.. Kirim salam wae lah yo..

    oke tannns..

  22. October 31, 2008 at 11:51 am

    mcm keje gomen plak 2 bln x bgaji….gomen pon dah advance skarang pakai cek dulu….huhuhu….taper lar en.me…dpt sekepok nanti blh cuti2 msia di musim tengkujuh

    gitteww fulakkks katernyer.. sib baik ko cakap musim tengkujuh, vukanns musim luruh.. ammvoiii

  23. kenalan lama
    October 31, 2008 at 6:22 pm

    orak ketemu bak kata atan…..kirim salam jugak pada wak sabah….

    insyaAllah joe..

  1. December 1, 2008 at 12:09 am
  2. March 29, 2011 at 12:13 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s